Wójt Gminy Płużnica ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. informatyki i promocji gminy w Urzędzie Gminy w Płużnicy23.01.2007

Wójt Gminy Płużnica ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. informatyki i promocji gminy w Urzędzie Gminy w Płużnicy

23.01.2007

                                                       WÓJT GMINY PŁUŻNICA
    OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA ds.     
    INFORMATYKI I PROMOCJI GMINY W URZĘDZIE GMINY W PŁUŻNICY
 
I. Wymagania niezbędne:
1) spełnianie wymagań określonych w art. 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn.zm.);
2) wykształcenie wyższe o profilu informatycznym .
3) umiejętność obsługi programów komputerowych Word, Exel, Microsoft Power point, Microsoft Works, obsługa poczty elektronicznej, Internetu, programów graficznych;
4) znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora ds. informatyki i promocji gminy;
6)  co najmniej 5- letnim stażem pracy;
7) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Kodeksu postępowania administracyjnego.
 
II. Wymagania dodatkowe:
1)     umiejętność analitycznego podejścia do problemów;
2)     umiejętność skutecznego komunikowania się;
3)     umiejętność pracy w zespole;
4)     kreatywność;
5)     odpowiedzialność, pilność, zaangażowanie w pracę zawodową;
6)     umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków;
7)     umiejętność dobrej organizacji czasu pracy na stanowisku.
 
 
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, które jest określone w naborze:
1) współpraca z organizacjami pozarządowymi, instytucjami, firmami w zakresie swoich obowiązków;
2) realizacja zadań promocyjnych gminy Płużnica m.in organizacja imprez kulturalnych na terenie gminy, współpraca z partnerską gminą Hagen, skład gazety lokalnej „Informator Płużnicki”;
3) wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem konkursów, ich obsługa  realizowanych na podstawie ustawy o pożytku publicznym i o wolontariacie;
4) aktualizacja programów komputerowych na stanowiskach komputerowych w Urzędzie Gminy;
5) organizacja pracy pracowników zatrudnionych w Gminnym Centrum Informacji, sprawowanie kontroli nad prawidłowym działaniem GCI;
6) przygotowywanie kompleksowej dokumentacji niezbędnej do pozyskiwania dotacji z funduszy unijnych (pisanie, przeprowadzanie i rozliczanie projektów dla organizacji pozarządowych z terenu gminy);
7) prowadzenie inicjatyw na rzecz rozwoju lokalnego;
8) prowadzenie strony www gminy;
9) kontakty z mediami- pisanie, przekazywanie artykułów do prasy;
10) obsługa poczty elektronicznej;
11) redagowanie Biuletynu Informacji Publicznej- umieszczanie i aktualizacja  danych, współpraca w tym zakresie ze wszystkimi stanowiskami pracy w urzędzie  i jednostkach organizacyjnych.
 
 
IV. Wymagane dokumenty:
1)     list motywacyjny;
2)     życiorys  wraz z opisem przebiegu praktyki zawodowej i dane kontaktowe;
3)     kserokopie świadectw pracy potwierdzone za zgodność z oryginałem;
4)     kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających posiadane wykształcenie potwierdzone za zgodność z oryginałem;
5)     kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem zaświadczeń o ukończonych kursach   i szkoleniach, itp.;
6)     zaświadczenie lekarskie o zdolności do pracy  na stanowisku objętym konkursem wydane przez lekarza medycyny pracy;
7)     inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
8)     podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych);
10) klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych         osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji      procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie      danych osobowych (Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Płużnicy pokój Nr 7a w zaklejonej kopercie formatu A-4 z dopiskiem „dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze podinspektora ds. informatyki i promocji gminy” w terminie 14 dni  od dnia opublikowania ogłoszenia w BIP tj. do dnia 05.02.2007r., w godzinach od 7.30 do 15.30 w dniach pracy Urzędu Gminy.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą przyjmowane.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.pluznica.pl   oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy.
 
Oferty odrzucone zostaną odesłane pocztą lub odebrane osobiście przez zainteresowane osoby.
 
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 056 6887210 bądź w siedzibie Urzędu Gminy Płużnica  pok. nr 7a.
 
 
                                                                                    Wójt Gminy Płużnica
 
                                                                                  mgr Janusz Marcinkowski
 
 
Płużnica, dnia     23.01.2007 r.
 

metryczka


Wytworzył: Wójt Gminy Płużnica (23 stycznia 2007)
Opublikował: Magdalena Szczepanik (23 stycznia 2007, 09:39:36)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2313