ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Gminy Płużnica:
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Skrzynka ta działa w ramach rządowego projektu e-PUAP, który udostępnia platformę wymiany korespondencji elektronicznej na stronie www.epuap.gov.pl Obecna funkcjonalność skrzynki jest nieustannie poszerzana. Pieczę nad tym procesem sprawuje Departament ds. Informatyzacji przy Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Aby używać systemu ePUAP do korespondencji z Urzędem Gminy w Płużnicy należy:
- Dokonać rejestracji i logowania na platformie www.epuap.gov.pl - (konto jest bezpłatne).
- Ze strony głównej platformy ePUAP przejść do zakładki Katalog Usług i wyszukać podmiot: Urząd Gminy w Płużnicy (Województwo Kujawsko-Pomorskie, powiat wąbrzeski).
- Następnie po dokonaniu wyboru podmiotu pojawi się okno ze spisem dokumentów elektronicznych jakie można aktualnie przesyłać drogą cyfrową do danego urzędu. W chwili obecnej znajduje się tam formularz wniosku o charakterze ogólnym, stopniowo dostępność kolejnych formularzy będzie poszerzana w miarę rozwoju projektu. Po wybraniu odpowiedniej pozycji i zaznaczeniu opcji Szczegółowe Informacje zostaną Państwo przekierowani do strony z opisem danego dokumentu. Jeżeli są Państwo aktualnie zalogowani, w informacjach na temat dokumentu aktywna będzie opcja Przejdź do formularza, po wybraniu której będą mieli Państwo możliwość wypełnienia formularza elektronicznego.
- Ostatnim krokiem po wypełnieniu formularza jest jego podpisanie za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem. Po podpisaniu wybierają Państwo opcję Wyślij.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego.
- Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu pn. 7.30-15.30, wt. 7.30-16.30, śr. 7.30-15.30, czw., pt. 7.30-15.00)do sekretariatu pok. 7A na następujących nośnikach danych:
a. Dyskietka 1,44 MB
b. Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
c. Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
- Akceptowane formy załączników to:
DOC, RTF
XLS
CSV
TXT
GIF, TIF, BMP, JPG
PDF
ZIP - Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
metryczka
Wytworzył: Mariusz Bartosik (9 maja 2008)
Opublikował: Mariusz Bartosik (9 maja 2008, 10:54:07)
Ostatnia zmiana: Mariusz Bartosik (13 maja 2008, 10:26:36)
Zmieniono: zmiana wpisu
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 12086